Małgorzata Król "Miłość ponad wszystko"



"Miłość ponad wszystko" to hasło, którym kieruje się wielu z nas. Dla ludzi uczucie jest czymś więcej niż słowa, bo to one pokazują naszą duszę, otwierają ją na innych. Taki tytuł nosi również mała książka Małgorzaty Król. To krótka forma przewodnika po życiu duchowym człowieka. Autorka opowiada o uczestnictwie w szeroko pojętych seansach hipnozy, poprzez które doszukuje się najważniejszych życiowych wartości. Według niej książka powstała z potrzeby wypływającej wprost z dobrego serca, które pragnęło podzielić się tym z innymi. Być może ktoś z nas chętnie podejmie te samą drogę co ona.

Szarość, szarość, szarość, gęsta mgła…Co się dzieje? Nic nie widzę. Przedzieram się przez tę szarą mgłę. Trochę się rozrzedza, zamienia się w białe obłoczki. Gdzieś daleko widzę jasność, lecz tylko przez chwilę, kilka razy. Czuję, że muszę tam dotrzeć, jednak nie daję rady.


Małgorzata Król przeprowadza nas przez niezwykły świat i swoje ponadludzkie doświadczenia. Poznajemy jej historię spotkań z niedostępnymi dla wszystkich istotami oraz miejsca, które nikt z nieśmiertelnych nie ma mocy odwiedzić. Każda podróż umacnia ją w sile, szczęściu i miłości. Czuje potrzebę prowadzenia innych ku dobru.

Nie jestem przekonana, do tych metod myślę, że niechętnie bym również ku nim podążała. Wierze własnej sile i chwytaniu losu w swoje ręce, dlatego też książka ta była dla mnie miłym zaskoczeniem, ale niestety tylko tyle. Uważam, że aby być szczęśliwym powinnam dążyć według własnych życiowych zasad. Transy czy hipnozy są dla mnie dodatkiem, ale nie życiowym przewodnikiem.

Wzruszenie odbiera mi głos. Znowu płaczę ze szczęścia. Przenika mnie Miłość Istot takich samych jak ja. Istniejemy wszyscy oddzielnie, a zarazem tworzymy całość. Wiemy o sobie wszystko, czujemy swoje energie, jesteśmy całością. Wciąż płaczę.

Książeczkę oceniam pozytywnie, choć to nie literatura, którą polecałabym każdemu. Trudno pisać o takich propozycjach, ponieważ to, co czuje każdy z nas duchowo, jest indywidualną sprawą.

Moja ocena: 5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz